Πραγματοποιούνται αποστολές σε όλη την Ελληνική επικράτεια με τους εξής τρόπους:

1. Courier

Για παραγγελίες που μπορούν να συσκευαστούν σε μικρά δέματα η αποστολή πραγματοποιείται μέσω εταιρίας courier. Το κόστος της μεταφοράς ανέρχεται στα € 3,5 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Η τιμή αφορά δέματα έως 2 kg.

Για κάθε ένα επιπλέον κιλό υπάρχει επιβάρυνση €0,50 με ΦΠΑ

Υπάρχει δυνατότητα αποστολής μεγαλύτερων δεμάτων μέσω Courier κατόπιν συνεννόησης για το κόστος των μεταφορικών.

Επίσης υπάρχει δυνατότητα πληρωμής μέσω αντικαταβολής με πρόσθετο κόστος €2,20 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. (Για παραγγελίες έως € 500).

Για την ασφάλεια των παραγγελιών σας, σας συνιστούμε να ελέγχετε το περιεχόμενο του δέματος κατά την παραλαβή και παρουσία του ταχυμεταφορέα , για να διαπιστώσετε τυχόν φθορές των προϊόντων κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.

2. Μεταφορική εταιρία

Παραγγελίες μεγάλου όγκου ή βάρους αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία.

Παραδίδουμε δωρεάν μέχρι το πρακτορείο Αθηνών που εξυπηρετεί την περιοχή σας πανελλαδικά.

Οι αναγραφόμενες τιμές μεταφορικών αφορούν παράδοση εντός των πόλεων του εκάστοτε νομού.

Για αποστολές σε απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση - Επικοινωνήστε μαζί μας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Για δυσπρόσιτες περιοχές υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση - Επικοινωνήστε μαζί μας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Για την περιοχή της Αττικής, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα με δικό σας όχημα από το πρακτορείο “ Ο ΣΑΒΒΑΣ” Ξενοδημητρόπουλος Κωνσταντίνος Σ. | Ορφέως 190 Β – Βοτανικός Τ.Κ.: 11855 | 210-3471730 και να αποφύγετε το κόστος μεταφορικών.

3. Με δικά μας μέσα

Η αποστολή μπορεί να γίνει με δικά μας στην ευρύτερη περιοχή της Τρίπολης. Η μεταφορά είναι δωρεάν. Η παράδοση γίνεται σε ισόγειο.

ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ – ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΕΥΘΥΝΗ

Τα αποστελλόμενα προϊόντα ελέγχονται πριν παραδοθούν στις εταιρείες μεταφορών και από την εταιρεία μας και από τους μεταφορείς.

Για καταστροφή ή χτυπήματα προϊόντων που προέρχεται από την μεταφορά των προϊόντων δεν ευθύνεται η εταιρεία μας καθώς τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη και του μεταφορέα.

(Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστούμε επικοινωνία του πελάτη με το πρακτορείο μεταφορών πριν την μεταφορά.)

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας είναι απαραίτητο να ελέγχετε το περιεχόμενο του δέματος κατά την παραλαβή και παρουσία του μεταφορέα, για να διαπιστώσετε τυχόν φθορές των προϊόντων σας κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων. Η μεταφορική εταιρεία έχει υπογράψει και παραλάβει ως άρτιο προς μεταφορά το εμπόρευμα οπότε αυτό ταξιδεύει με την ευθύνη του μεταφορέα.

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ζητήστε από τον μεταφορέα να πιστοποιεί γραπτώς και να υπογράψει στο χαρτί της φορτωτικής οτι το προϊόν είναι  κατεστραμμένο.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. 

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του (DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. 

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. 

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.

arrow_upward